Založ si blog

Sitnianske rytierky 14, Po prvom kole


OSOBY

eValaška23_____Sitnianska rytierka
Pauinka________pani Obyčajná
Obyčaný Igor____dvojitý agent
Vajcohlava______obyčajný Jožko
Honza__________Blaničský rytíř



Štrnáste dejstvo
Doma u Pauinky v Trnave. Skoré ráno dňa 24.3.24

Prichádza Pauinka, eValaška23, Vajcohlava, Obyčajný Igor

Pauinka. 
Och, vidíš? Čo som ti hovorila! Vkuse dookola mafia sem, podržtaška tam…, dva celá desať percent… Pána beka ti! Musí je*bať chalani, fakt, vám musí je*bať! 

Vajcohlava. 
Pozrite, pani Obyčajná, robili sme čo sme mohli. Vyšikanovali sme Balónik, vybabrali s Vodkárovými alkáčmi, dostali sme k moci majstrov populizmu… Čo viac si priať? 

Pauinka. 
No čo asi…, pichnúť špáradlom do riti. Ach jaj, matka panna…, potrebujem sa niečoho napiť…

Obyčajný Igor. 
Terazky chceš piť?! Máme návštevu. 

Pauinka. 
Ty buď láskavo ticho, dobre?! S Menšiňákom a Osceňákom máte dokopy 5,7%. Ak to je ten tvoj slávny bobkový list, tak ja mám miesto kakáča vavrínový venček. 

Obyčajný Igor. 
A nemáš? 

eValaška23. 
IČči brzdi troŠku! Bola to ťaŽ-ká noc /obráti sa k Pauinke/. Pani ObyČajná, malinký frtaníČek a šlofíČek by vám urČite prospel. 

Pauinka. 
Veru idem ja do prčic… Radšej koňak do žily, než manžela v posteli. 

Odchádza Pauinka

Vajcohlava. 
Je preč? 

Obyčajný Igor. 
Konečne. 

eValaška23. 
Otvoríme ŠampusíČek? 

Vajcohlava. 
Cha, že váhaš! Prinesiem pohariky.

Obyčajný Igor. 
Sú v ľavej skrinke napravo. 

poháriky sú na stole, buchne šampus a naleje sa do plna

Obyčajný Igor. 
Ehm-ehm; tak teda priatelia, pripíjam na našich úbohých 5,7% + Vaňuškových 42,5%. Ak ešte troška pokonšpirujeme a prihodíme jedno extra percento od Kubijanka, máme rovných 49,2%. 

Vajcohlava. 
Tak, tak, tak. 

eValaška23. 
A keď sČítame 37 + 11,7 + 0,5 + 0,1 a druhé percento od Kubijanka, tak máme… 

Vajcohlava. 
Rovných 50,3%! A to je ono, však? Špáradlo sa ešte vyšpára! 

eValaška23. 
Na môj vkus je to aŽ-ky moc tesné. NieČo, ako zaryté tangá v pyskoch.

Obyčajný Igor. 
Tesné, ale trefné. Každý, kto mohol, bežal k urne z obavy pred vidinou postupu Ví-ťa-za. Vaňuškovci sa vyšťavili na max. Ibaže viac, ako +5,7%, mať určite nebudú. Možno aj menej, nakoľko dolným Uhrom lezú Vaňuškové útoky na veľkého Viktora poriadne na nervy. 

Vajcohlava. 
V každom prípade, dezinformatori, čo sa vykašlali na prvé kolo, majú poriadne cvrknuté v gatiach. Tí tam toho šiesteho vlietnu, ako slávik do kakača. Nuž veru, aby ešte Vaňuškovi brýle do jamky nepadli. 

eValaška23. 
KeiŽ-by. KoneČne bude prezidentom jeden z môjho druhu! Tak predsa len sa mi tá dúhová agenda vyplatila. Ach, som tak Šťastná! Vajco ulej. 

Vajcohlava. 
Tak-tak. Páči sa, rytierka naša.

eValaška23. 
Štrngi-Čky-Brngi-Čky, cmuQ. 

Vajcohlava. 
/napije sa/ Jaaaj, vynikajúce. Mňam! Ináč Šereš bude nadšený! Čochvíľa– 

eValaška23. 
/vychrstne víno/ PoČkaj, kto?! Čo on s tým má?! 

Obyčajný Igor. 
/k Vajcohlave/ Au! To si práve rozbil Vajco, ty hlava tupá. 

eValaška23. 
Tak prrr, moment! Z Čoho má byť môj ex-Šéf akoŽe nadŠený?! 

Vajcohlava. 
Počkaj, Igi, ona to ešte nevie? 

Obyčajný Igor. 
No…, teraz jej už asi docvaklo, keď vínko vychrstla. 

eValaška23. 
No tak moment, IČči! PreČo by mal byť SereŠ nadŠený? Ach poČkať, vy lotri! To nie VaňuŠka je jeho človek!? Vy ste ma normálne oserinkali. 

Obyčajný Igor. 
One time podporoval jedného, next time zase druhého. My muži sme už raz takí, Valaška, hihi. 

eValaška23. 
Vy hadi! A ja som vám verila! Myslela som si, Že muŽi, Čo si nosia do parlamentu obedy v dózi-Ččke, by ma neobabrali. Ale vy ste všetci rovnakí! Chlapi… Typické… 

Obyčajný Igor. 
No tak moment, Valaška. Dobre vieš, že od začiatku bol jeho favoritom Kapitán. Ale od nehody v Dúbravke – podotýkam, že tvojím pričinením – dal od neho starý pán z 5th. Aveňjú pracky preč a pozornosť upriamil na Špáradlo. Tiež z toho nie som nadšený, ale tak nemôžem meniť dlhoročnú stratégiu, kvôli vrtochom nejakého dedka spoza veľkej mláky. 

Vajcohlava. 
Presne tak. Vieš, Valaška, celá tá kampaň bola taká, taká…, turbolentná, hektická… Prišli sme na to v poslednej chvíli a to už nebol čas na zmenu manévru. 

eValaška23. 
Nie, nieee! Ten starý lotor ma nesmie presrať! Ugrofin vyschnutý! Utekám za VaňuŠkom a Volám Alex232. Za Žiadnu cenu nesmie Špáradlo–

Odrazu sa rozletia vchodové dvere. Na prahu stojí majestátný Blaničský rytíř, navlieknutý do žiarivej zelenej zbroje, s mohutným štítom rovnakej farby, s bielym korunovaným kocúrom uprostred.

Vajcohlava. 
Bože môj… , kto to, čo to…, je?! 

Obyčajný Igor. 
Eeee…, ja idem radšej skontrolovať Pauinku, či to s tým koňačikom moc nepreháňa. 


odchádza Obyčajný Igor

Honza. 
Hezký bejvák. Komu to tady patří? Smím dál? 

Vajcohlava
Vážený pán rytier Čech, toto tu– 

Honza
Jasně, že smím, na co se to vůbec ptám /vchádza do vnútra/.

Vajcohlava. 
Toto tu je prosím pekne domček pani Obyčajnej a– 

Honza. 
Obyčajná, jó? /výhražne zagáni/

Vajcohlava. 
A-a-a-ano. Pa-pa-pani bola trošku u-u-unavená po náročnej volebnej noci, akurát si šla oddýchnuť. 

Honza. 
Chápu. Ženy by se měly trochu prospat, aby byly schopné udělat snídani pro své pány chlapi (zagáni na Valašku).

eValaška23. 
Čo-Čo-Že?!?! To sú Čo za sexisticke naráŽky? /zamračí sa na Vajcohlavu/ To ty si sem pozval túto mizogýnnu beštiu, zradca?! 

Vajcohlava. 
Ježišku na krížku, ja-ja-ja Valaška, ja určite nie! To určite Balónik, ale ja-ja-

Honza. 
Hele, sklapni vole! /vytrhne mu šampus z ruky a poriadne si odpije/ Takhle, aby bylo všechno jasné; měla by tady smrdet nějaká holčina. Taková tá blbá feministická lesba, dúhová bojovnice… Skrátka úplná pí*a z nějakého posranýho Sitna. 

eValaška23. 
Prosím?! 

Vajcohlava. 
No…, tak ja-ja-ja už radšej pôjdem. /skríkne od prahu/ Vážený rytier Čech, ak myslíte eValašku23, tak to je ona! Urobte s ňou niečo, chce nám pokaziť voľby!

eValaška23. 
Ty to mአzrátané, komediant. Ale najprv si podám tohto kecála podradného. 

ako o dušu zuteká Vajcohlava, až sa mu všetko oblečenie z tela zvliekne 

Honza. 
Dobrá tedy… Pí*a-nepí*a, řekni mi; jak to máš ráda? Mečem přímo do prdele nebo radeji do pusy? 

eValaska23.
Tak takto, brou-Čku! V priebehu pár sekúnd si poruŠil vŠetky Červené línie liberálnej demokracie a progresívnej tolerancie. Extrémistov reŽem hlava nehlava, niektorých dokonca premieňam v bukvice /tasi ružovú valašku, pripravená na boj/. Žiadna výnimka! 

Honza. 
Skutečně? Já zase progresivním veganskym kundám řežu kozy a dělám si z nich burgre (tasí meč) 

eValaška23. 
Tak len pre tvoju informáciu, dnes to končí! Ty spiatočnícky koko*ko. 

Honza. 
Tady nic nekončí, krávo. Tady právě začíná válka!


Koniec štrnásteho dejstva

Sitnianske rytierky 13, Jablko džendžerů

10.03.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná.

Sitnianske rytierky 12, Blaničtí rytíři

18.02.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná: !!! 18+ !!! Blog nie je vhodný pre maloletých, mladistvých a ľudí citlivých na čokoľvek

Sitnianske rytierky 11, Inštitút Krista(Boha) Nekňaza Žakovce

03.02.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Vladimír Androvič

Sitnianske rytierky prídu na pomoc vtedy, keď bude Zlovákom najhoršie... Prišli, tak už toľko neplačte

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 14910x
Priemerná čítanosť článkov: 994x

Autor blogu

Kategórie