Založ si blog

Sitnianske rytierky 7, Zoznámenie

SIEDME DEJSTVO


OSOBY

eValaška23________Sitnianska rytierka
MedveďoTabaqe_____hybrid Poľovníka z Očovej a Tenistky
Titútkypress________médiá
Rysman____________prezidentkin poradca
Neznámy___________…
Veľký brat__________rozprávač


(priamo nadväzuje na udalosti zo štvrtého a piateho dejstva)
Vystúpi naštvaná eValaška23, chystá sa opustiť sídlo eSzNeSz,

MedveďoTabaqe.
Rytierka! Hej, rytierka! Kam sa tak ženiete? Ani sme Vám nestihli poďakovať.

eValaška23.
ČoŽe?! Jaj, to ste vy…

MedveďoTabaqe.
Áno, vaša sestra nám zachránila život! Hoc sa ponáhľala, aj tak z nás stihla spraviť dokonalé mužožieňa. Teraz jednak vieme strieľať z pušky, ale aj hrať tenis. Môžeme sa ísť kúpať do chránenej oblasti, ba dokonca používať kávovar.

eValaška23.
Viete Čo?

MedveďoTabaqe.
Áno?

eValaška23.
NiČ. Nezaujíma ma to… A tá potvora mi Žiadnou sestrou nie je! Veď dokonca pochovala svoju Ženskosť niekde v skalách na Sitne. Dnes je z nej iba nieČo neurČité, voľaČo pomedzi…, skrátka súca k cvokárovi…

rozkopne dvere a vybehne na ulicu, pribehnú Titútkypress

Titútkypress.
Môžeme vám položiť pár otázok? Viete nám povedať, prečo majú niektorí novinári zakázaný vstup? Budú sa zmenšovať chránené oblasti, kvôli biznisu s drevom rodiny Medveďobijca? Prečo chcete odrazu strieľať aj vlkov? Slaviänka dodnes moderuje v súkromnej TV Släviänskäyä, príde vám to normálne? Povedie Kapitán kandidátku do eurovolieb, alebo bude kandidovať na El Presidente?

eValaška23.
Neviem, netuŠím, nemám poňatia!

Titútkypress.
Ale…, ale…, my sme hladní!

eValaška23.
Jaj tak; pokojne choďte dnu. V kuchynke je e-Ššte pár misiek so Šo-Šovicou…

Titútkypress.
Šošovica? Vnútri?! Hurá!!! Pre misku šošovice by sme predali mater…

zvoní mobil, volá Sereš, eValaška23 mu nedvíha. Niekoľkokrát sa to ešte zopakuje, až nakoniec volá Rizman.

Rysman.
Valaška, preboha, čo sa deje? Prečo to šéfovi neberieš?

eValaška23.
Lebo je to obyČajný, Šššpinavý, maďarsko-americko-uhorský, faloŠný hajzlík!

Rysman.
A-a-a…, to-to…, Valaška, budem sa tváriť, že som nič nepočul.

eValaška23.
Ale dobre si poČul a zapíŠ si to za tie svoje špicaté uŠi!!!

Rysman.
A dosť! Okamžite naklušeš do paláca a—

eValaška23.
Veru na-kluŠem, neboj… A garantujem ti, Že to, Čo tam s tebou narobím…, ani pravidelní diváci red room na dark webe také eŠte nevideli!

Veľký brat.
A tak nahnevaná eValaška23 zruší hovor a rozbehne sa vyplakať do temnej úzkej uličky. Nenávidím celý svet, hovorí si, prečo ja? Všade, kde sa len pozriem, samá zrada a nevďačnosť. Akoby boli moje hrdinstvá niečo automatické, niečo samozrejmé. Valaška urob tamto a sprav hento, a potom toto a zasa tutoA v závere?  Nakluš do paláca?! Veď počkaj ty ušatý smrad, napchám ti valašku do riti až budeš— No zo skrumáže myšlienok ju vytrhne nepatrný zvuk. Je to smiech, možno skôr chichot, akurát veľmi čudesný…, akoby sa dusila mačka vlastným chvostom.

vystúpi neznámy muž

Neznámy.
Hihi…, neplač, dievčatko…

eValaška23
Kto ste a preČo ma otravujete?

Neznámy.
Že čo ste taká smutná, hihi? Potrebujete trochu rozveseliť? To mi šlo vždy najlepšie.

eValaška23.
Keď ja ani nie som tak smutná, jak som nasratá!

posadí sa vedľa nej na obrubník

Neznámy.
Ja vás chápem, slečna. Naozaj! Prednedávnom som mnohých niemandov priviedol k moci. No a tí istí niemandi ma postupne pozrádzali, opustili a dokonca sa tvária, akoby so mnou nikdy nič nemali. Dnes už ale niektorí z nich pochopili, že opustiť ma bola sakra veľká chyba. Podaktorí by sa aj chceli priplaziť naspäť, ale ja ich mám hlboko v paži. Sú pre mňa nezaujímaví. Chápeš, použitý tovar alebo niečo podobné… Teraz sú tu omnoho zaujímavejšie strany, ktorých voličov treba do štyroch rokov vyžrať. A ja sa pomstím! Hoc len tak zo srandy, ale predsa, hihi.

eValaška23.
Hovoríte mi z du-Še, priateľu!

Neznámy.
Och, vy ste ma nazvali…,p-p-priateľom? Bože, ach…, konečne niekto…, asi mi niečo padlo do oka.

eValaška23.
To je v poriadku. Pokojne si popla-Čte. Uznávam citlivých muŽov.

Neznámy.
Ďakujem (plače), je to od vás…, veľmi milé…, och, vidíte (vyťahuje plastovú dózu)…, Toto mi dnes navarila moja Pauinka. Je to ešte teplé, dáme si na polku?

eValaška23.
Hm…, vyzerá to…, Čo to vôbec je?

Neznámy.
Recept mojej babky: Pažravá papala. Dnes už trnavská klasika. Ak sa tomu polodementovi z Revúcej podarí presadiť národné menu, po tom, akonáhle budem znovu pri moci, toto jedlo tam určite nesmie chýbať.

eValaška23.
A vy ste vlastne…, kto?

Neznamy.
Kokos…, Pauinka má pravdu, som to ale neohrabanec (olízne si špinavý palec a podá jej ľavú ruku), Moje meno je Obyčajný Igor, šéf Slovenska.

eValaška23.
eValaška23, Sitnianska rytierka. Ale kamoŠi mi hovoria jednoducho: Vala-Šška.

Obyčajný Igor.
Teší ma.


koniec siedmeho dejsta

Sitnianske rytierky 14, Po prvom kole

25.03.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi osobami je čisto náhodná.

Sitnianske rytierky 13, Jablko džendžerů

10.03.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná.

Sitnianske rytierky 12, Blaničtí rytíři

18.02.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná: !!! 18+ !!! Blog nie je vhodný pre maloletých, mladistvých a ľudí citlivých na čokoľvek

Zuckerberg

Zakladateľ Facebooku má 40 rokov. Ako darček si kúpil jachtu za 300 miliónov

14.05.2024 08:00

Mark Zuckerberg si k narodeninám zadovážil luxusnú loď, ktorú vyrobili na objednávku ruského oligarchu. Zaplatená cena je však preňho maličkosť, vráti sa mu už za tri mesiace.

Kuznecov

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

14.05.2024 07:25

Kukláči násilne vnikli do vily generála Kuznecova, vytiahli ho z postele a aj s manželkou odviedli na výsluch.

kolóna, Zvolen

Dlhé kolóny vo Zvolene sú pre šoférov skúškou nervov. Oprava mosta tam potrvá do októbra

14.05.2024 07:00

Práce ešte len odštartovali, no šoférom už teraz „tečú“ nervy. Pri pomyslení, že to potrvá celé mesiace, sa chytajú za hlavu.

Zuzana Dolinková, Martina Šimkovičová

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

14.05.2024 06:00

Podľa politológ síce leží zodpovednosť v prípade FPU na pleciach SNS, no ak si pri riadení fondu nedá pozor, môžu tu vzniknúť podobné podozrenia z klientelizmu a netransparentnosti ako v minulosti.

Vladimír Androvič

Sitnianske rytierky prídu na pomoc vtedy, keď bude Zlovákom najhoršie... Prišli, tak už toľko neplačte

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 15063x
Priemerná čítanosť článkov: 1004x

Autor blogu

Kategórie