Založ si blog

Sitnianske rytierky 15, Dozadu až naspäť

OSOBY

Veľký brat_____uvádzač do deja
eValaška23____Sitnianska rytierka
Honza________Blanický rytíř
Pepa_________Blanický rytíř
Pauinka_______pani obyčajná
Obyčajný Igor__dvojitý agent
Mačiak________desiatnik odboja TANAPu
Seržant Syseľ___vedúci odboja TANAPu


Petnáste dejsto (Priamo nadväzuje na 14. dejstvo “Po prvom kole” a predošlé dejstvá )

Vystúpi Sitnianska rytierka eValaška23 a Blanicský rytíř Honza, v súboji na život a na smrť. Uvádza Veľký brat

Veľký brat.
Zatiaľ čo Vajcohlava z domu nahý zutekal, Obyčajný Igor v spálni ožratú Pauinku po výsledkoch kola prvého upokojoval.
O poschodie nižšie, v obývačke domu trnavského, rytierka a rytier súboj nemilosrdný to viedli, až nábytok luxusný značky Arca z toho celý jest biedny.
Zatiaľ čo rytierka v kresle prezidentskom by mala Vaňušku rada, rytier zas Špáradlo, hra z 5th. Ave drsná sa v Trnave hrala.
A keď mohutný meč po stý krát o valašku ružovú narazil, vtedy v miestnosti, z čista jasna, Mačiak sa objavil.

Honza.
Co to, kur*a, bobr?!

Mačiak.
Meow, aký som ti ja kur*a bobr?! Pepík jeden negramotný!

Honza.
Nejsem Pepík, vole! Ten šel na východ. Ja jsem Honza, do pí*i!

eValaška23.
Nerada ru-Šším VaŠšu rozpravu, ale ja tu musím Ššupky-dupky dobojovať, preto-Že, ak voľby dopadnú zle, VaňuŠška nám to nikdy nezabudne!

Mačiak.
Kašli na Vaňušku, rytierka spanilá, práve nám odbila medvedia hodina! Kým vy tu za záujmy mocných sa bijete, meow, v eSzeNeSz bijcovia pýtam sa: pijete? A oni: áno, pijeme, pijeme triezvosť sa neráta, medvede bijeme, ľud náš s nimi sa poráta.

Honza.
No, to je docela smutný…, ale táhle sitňanská kunda vodsud živá stejně nevodejde. Tak vodprejskni, bobře!

Veľký brat.
Odrazu však výbuch ohromný nastane, čím dobrá polovica domu Honzovi na hlave pristane.
Tam, kde pred chvíľou ešte stena s fotografiami Obyčajného Igora stála, terazky vidieť Seržanta Sysľa v plnej polnej, z raketometu mu doposiaľ dym sála.

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask, mľask.

eValaška23.
SerŽantík SyslíČek, si to váŽne ty?

Mačiak.
Seržant, meow!!! Som rád, že ste reagovali na moju depešu. Aká je situácia na horách, meow? Pevne verím, že obrana lesov prebieha úspešne.

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask, bránime, bránime. Dokonca medvede prechádzajú do protiútoku, mľask, mľask. Postupne obsadzujeme turistické chodníky, mľask, dediny, mľask, dokonca mestá! Mľask, mľask, mľask.

eValaška23.
No ale to je úŽžžasné! Som tak Ššťastná, Že na-Šši mackovia sa len tak nedajú!

Seržant Syseľ.
Valaška, tvoja rodina, Alex232—

eValaška23.
Tak prrr… Ďakujem Ti serŽant, Že si ma zbavil tohto mizogýna. Ale o nej…, teda skôr o nich, sa nehodlám baviť!

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask, ja len, mľask, mľask, že je v zajatí. Skamenela, presne ako vtedy, pár storočí spätne, keď vás ten pohanský kňaz zaklial do skál Sitna, mľask. Ten pohan a jeho rodina fungujú dodnes. Sídli v obci Žakovce a je známy pod menom Strigôň.

eValaška23.
ČoŽe?! Ako sa…?!

Seržant Syseľ.
Alex232 mu sadla na lep a hryzla do jablka džendžerů, mľask, kvôli čomu skamenela, mľask. Viem to, nakoľko mám v Žakovciach množstvo špehov…

Vystúpi Pauinka a Obyčajný Igor

Pauinka.
Och, moja obývačka! Igorko, som ti hovorila, že sa máš trošku krotiť…

Obyčajný Igor.
Keď vošiel, tak vošiel…

Mačiak.
Meow! Nestrácajme čas, eValaška23. Blanický rytíř spočíva pod sutinami, nič ti nestojí v ceste za pomstou, nakopať prdel pohanovi!

Odchádza eValaška23, Seržant Syseľ, Mačiak.

Pauinka.
Akože halooo! Mačiak, a kto nám tú škodu zaplatí!?

Obyčajný Igor.
Pauinka, nechaj ho… Som rád, že sa tu vôbec ukázal…, po tom všetkom… A škoda na dome? Však to nám občania zaplatia, jak všetko-jak vždy.


25.3.2024 pred troma hodinami. Blanický rytíř Pepa sedí v Škodovke a trčí v zápche pod Strečnom

Pepa.
To snad ani není možné! No tak – zatroubí – pohněte si! Honza mě zabije, jestli mi to bude dlouho trvat! A do Žakovic je to ještě daleko!

Šofér auta pred ním.
Netrúb jak koko*, do boha, Čehúň poje*aný! Spadli skaly na cestu. Musíme počkať, kým to niekto sprace.

Pepa.
Jakej jsem ti já Čehúň, vole!? Já jsem Blanickej rytíř do prdele! Čobolák jeden posranej…, slyšíš mě?! Už tak to máte u nás docela nahnutý. Prezident Pe-Pa vám co chvíli vyhlásí válku, jestli budete dál volit, jak volíte. Co si to vůbec dovolujete, komouši jedni nevymáchaní. Já vám dám hráče z KHL na mistrovství—

odrazu mu do auta vlezie Seržant Syseľ

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask. Zdravíčko, Pepo.

Pepa.
Co to… Kur*a bobr!? A ještě k tomu mluvící!

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask… Volal mi náš spoločný šéf z NY, Pepíku. Mľask, mľask, údajne ťa poslal nájsť našich kamarátov Alex232, mľask. A ja som nie bobor, ale Syseľ! Seržant Syseľ, vedúci odboja TANAPu proti zabijákom z eSzeNszeSz. Medvede už bojujú, mľask, mľask.

Pepa.
O žádném Seržantovi Syslovi se mi šéf z 5th Ave nezmínil. A proč pořád mlaskáš, vole?!

Seržant Syseľ.
Som prežúvavec, mľask, mľask, tak asi preto, mľask. Šéfino podľa GPS zistil, že už celé hodiny trčíš v zápche, mľask. Informoval ma, mľask, že máš naponáhlo, pretože musíš nájsť Alex232, mľask. Som tu, aby som ti pomohol, mľask, taktiež mám naponáhlo, mľask, musím do Trnavy, mľask, mľask, mľask.

Pepa.
To je sice hezké, vole, ale jestli neodstraníš ty skály z cesty, tak netuším, vole, jak mi můžeš pomoci…

Seržant Syseľ.
Žiadne skaly, mľask, mľask. Vidíš tú rieku? To je Váh, mľask, mľask… Čaká ťa tam vodník Valentín, mľask. Ten ťa do Žakoviec prepraví ani sa nenazdáš, mľask. Jazdu máš preplatenú, mľask. A nie som vôľ, ale syseľ!

Pepa.
To „vole“ se myslí jen tak hovorově, víš, jsem Čech… Vodník, říkáš, jo?! Ale kde zaparkuju Škodovku? Jestli sní zítra nevyzvednu rytíře Honzu, rozsekne mne vejpůl!

Seržant Syseľ.
Honzovi to nejak vysvetlím…, mľask. V tejto krajine som tieňovou pravou rukou Sereša, mľask, odkedy rytierky robia, mľask, povedzme že starosti, mľask, tak ma poveril vedením vo vojne proti… nazvyme to krycím názvom Delozééé, mľask, mľask…

Pepa.
Hele, já to zkusím nějak stihnout, aby byli všichni spokojení… Hele, v těch Žakovicích, kde najdu Alex232?

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask. Nachádza sa skamenelá v katakombách pod budovou Inštitútu krista(boha) nekňaza Žakovce. Dostaneš sa tam, mľask, z vnútra, vchodom do suterénu, mľask, mľask. Ale musíš byť opatrný, Pepa, mľask, mľask. Hemží sa to tam Strigôňovými feťákmi a ožratými eSzEnszSzákmi, mľask.

Pepa.
Já už si s nimi nějak poradím… Snad jsem nějaký rytíř, že jo?!

Seržant Syseľ.
Mľask, mľask, v poriadku. Akurát mi píše Mačiak, že je u neho doma v Trnave bitka na život a na smrť, mľask. Poďme k Váhu, mľask. Aj mňa tam čaká vodník Ferko.

Koniec petnásteho dejstva



Politici sa odstraňujú voľbami, nie guľkami!

15.05.2024

Premiérovi prajem skoré uzdravenie a vyjadrujem nulovú toleranciu voči atentátnikovi.

Sitnianske rytierky 14, Po prvom kole

25.03.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi osobami je čisto náhodná.

Sitnianske rytierky 13, Jablko džendžerů

10.03.2024

Politická satira/komédia. Všetky postavy sú poctivo vymyslené, prípadná zhoda s reálnymi existujúcimi osobami je čisto náhodná.

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

Vladimír Androvič

Sitnianske rytierky prídu na pomoc vtedy, keď bude Zlovákom najhoršie... Prišli, tak už toľko neplačte

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 17704x
Priemerná čítanosť článkov: 1041x

Autor blogu

Kategórie